
Miksi otsikko on niin tärkeä hyvässä myyntitekstissä?
Otsikko on monesti ensimmäinen asia, jonka potentiaalinen asiakas näkee myyntitekstistäsi. Tässä artikkelissa käymme läpi, miksi otsikko on niin tärkeä osa hyvää myyntitekstiä ja kuinka voit
Uusimmat uutiset, analysoinnit ja liiketoimintamahdollisuudet.
Otsikko on monesti ensimmäinen asia, jonka potentiaalinen asiakas näkee myyntitekstistäsi. Tässä artikkelissa käymme läpi, miksi otsikko on niin tärkeä osa hyvää myyntitekstiä ja kuinka voit
Teknisten termien vaativuus ja asiavirheissä vaaniva vaara Oletko maahantuojana tai valmistajana törmännyt samaan ongelmaan kuin me aikaisemmissa työtehtävissämme teknisen alan yrityksissä? Käännöstyön laatu erilaisissa tuoteteksteissä
Avainsanatutkimus on olennainen osa verkkonäkyvyyden ja menestyksen saavuttamista nykypäivän digitaalisessa maailmassa. Kun kilpailu verkkosisältöjen välillä kasvaa, on entistä tärkeämpää ymmärtää, mitä käyttäjät etsivät ja millä
Löydän Duunitorista heti 67 avointa työpaikkaa haulla “tekninen myyjä”. Mielestäni aika paljon? No hakemalla pelkkä “myyjä” tuleekin jo 1769 työpaikkaa… Lähes 4 % avoimista paikoista
Muistan hetkiä urani varrelta, jolloin kiire on ollut todella vahvasti läsnä arjessani. Nämä muistot painottuvat hetkiin, jolloin uuden tehtävän haltuunotto on painanut ja/tai näyttämisen tarve
Myyntimiehen suuhun on perinteisesti ollut vaikeaa sovittaa empatian käsitettä. Myyntimieshän on piinkova neuvottelija ja ahne tuloksen perässä juoksija. Näillä ominaisuuksilla tehdään kauppaa! Mihin sitä empatiaa