Twitter-maininnat ovat yleinen tapa olla yhteydessä ja vuorovaikutuksessa yritysten ja organisaatioiden kanssa. Monet käyttävät niitä omien positiivisten kokemusten jakamiseen, tai ilmaisemaan pettymyksiä ja mahdollisia parannusehdotuksia.
Mikä Twitter-maininta? 📢
Maininta on mikä tahansa twiitti, joka sisältää @ -merkin ja käyttäjän käyttäjätunnuksen.
Monitorointi
Kun asiakkaat käyttävät aikaa palautteen antamiseen Twitterissä, tai missä tahansa somealustalla, he odottavat vastausta – ja he odottavat sitä nopeasti. Ei päivän päätteeksi tai ylihuomenna vaan parin tunnin sisällä. 😳
Sinulla tulee olla valpas ja osaava tiimi reagoimassa jokaiseen saapuvaan viestiin, palautteeseen ja tiedusteluun. Chatbotit auttavat yleisten yhteydenottojen ja kysymysten automatisoinnissa.
Mainintoihin reagointi ja vastaaminen on arvokasta myös yrityksellesi. Miksi? Vastaamalla viesteihin pääset tuomaan yrityksesi kannan esiin ja saavutat lisää yleisöä ja näkyvyyttä, sekä mahdollisesti myös uusia seuraajia.
Tämän vuoksi on tärkeää ymmärtää mainintojen voima ja niiden päivittäisen monitoroinnin tärkeys.
Brändikuva
Yrityksestäsi kiinnostuneet näkevät maininnat Twitterissä myös hakutoiminnon avulla. Jos seuraajat kirjoittavat @ -merkin ja käyttäjänimesi, he voivat hakea muiden tekemiä mainintoja.
Nämä maininnat ovat iso osa sitä, millainen kuva brändistäsi muodostuu. Ne tarjoavat myös sinulle arvokkaita oivalluksia ja voivat auttaa yrityksesi viestinnän ja markkinoinnin parantamisessa.
Somekuuntelu osa palveluitamme
Me tarjoamme somekuuntelua, striimien ja mainintojen seuraamista osana somepakettejamme. Tutustu paketteihin tarkemmin sivuillamme.